Battuta

1955. május 20-án születtem Budapesten. Zenei tanulmányaimat 6 éves koromban kezdtem. 8 évig zongoráztam, majd oboázni kezdtem.
1974-1978-ig BARTÓK Konzervatórium oboa tanszak. Tanárom Kemény János.
Zenekaraim:
1976 - 1979-ig KASZAKŐ /László Attila vezetésével/ Az együttes megosztott        
Első helyet nyert az 1978-as Ki-Mit-Tud-on jazz kategóriában. Én, mint szólista, alaptag voltam.
1981 - 1984-ig MAKÁM ÉS KOLINDA /Dabasi Péter/A világhírű együttes főleg Nyugat-Európában turnézott, Sikeres és népszerű volt Hollandiában, Németországban, Svájcban és Franciaországban. Két lemezét adta ki a Holland Münich Records cég. Szólistaként működtem közre.
1984-1995-ig MAKÁM /Krulik Zoltán/ A hazai rétegzene egyik legelismertebb zenekara lett, többször turnézott Olaszországban, Svájcban, Franciaországban, Ausztriában. 4 lemezt adott ki. Én alaptagként együttműködtem a komponálásban és improvizálhattam.
Később repetitív zenékkel bővítettük repertoárunkat.
1995-1998-ig BATTUTA vezetésemmel. Több sikeres koncert különböző fesztiválokon, élő koncert a Magyar Rádióban. Egy lemez jelent meg. Itt már önálló szerzőként valósíthattam meg zenei elképzeléseimet.
1998- napjainkig NAZÁLIA OBOA QUARTETT vezetésemmel. A Nazália Oboa Quartett sikerrel szerepelt különböző fesztiválokon, /Győr Médiawave-n Kapolcs Művészetek Völgyében, Debreceni Fúvósfesztiválon, /a Magyar Rádió Márványtermében, majd két év múlva a 6-os stúdióban rendezett szerzői estemen élő adásban.
Két CD lemezünk van.
2002- ARASINDA együttes. Zenekarvezető: Nyitrai Péter
Hazánkban egyre népszerűbb magyar zenekar, török autentikus népzenét és népdalfeldolgozásokat játszik. Két CD lemezük van.

Megjegyzések